Verslo produktyvumo sprendimai

Ne viena vadovų karta užaugo mokyklos suole bandydami išsiaiškinti, per kiek laiko Petras ir Jonas iškas numatytą duobių skaičių. Vis dėl to realybė nėra tokia paprasta kaip matematinės lygtys – Lietuvos darbo rinkos našumas metai iš metų akcentuojamas kaip silpnoji šalies konkurencingumo grandis. Dirbama daug, bet nudirbama mažai. Ką daryti?

Darbo laiko praleidžiama neproduktyviai

61%

Darbo laiko skiriama pasikartojantiems darbams

38%

Darbuotojų naudoja asmeninius mobiliuosius įrenginius verslo tikslais

40%

Darbuotojų komunikacija bendradarbiaujant neefektyvi

80%

Darbuotojų nepriima efektyviausio sprendimo dėl informacijos trūkumo

62%

Darbuotojų bent kartą pažeidė įmonės saugumo politiką

93%

Verslo produktyvumo sprendimai, priklausomai nuo organizacijos veiklos poreikių, gali padėti patogiau ir greičiau dalintis informacija, bendradarbiauti ar sumažinti laiką skiriamą biurokratiniams procesams. Dažniausiai tai kompleksiniai, keletą skirtingų įrankių apimantys sprendimai, didelę dalį darbo perkeliantys į bendradarbiavimo erdvę.

Acena komanda padeda pasirinkti reikalingus įrankius ir jų funkcionalumus, taip pat pasirūpina jų diegimu ir apmoko personalą, kurio naudojimui skirti sprendimai.

Bendradarbiavimo sprendimai

Mes suprantame, kaip Jums svarbu turėti sklandžią komunikaciją. Naudodami šiuolaikinius komunikacijos sprendimus sutaupysite ne tik savo, bet ir kolegų bei klientų laiką.

Nelaukite, kol susikaups klausimų bagažas, spręskite problemas esamuoju laiku, matykite kolegų užimtumą ir greičiau planuokite savo ir kolegų dieną. Mūsų paslaugos padeda sutaupyti laiko bei greičiau priimti sprendimus.

lumia-new-2
sharepoint-computer3

Procesų automatizavimas

Įmonės procesų automatizavimo sprendimai leidžia valdyti vidinius įmonės procesus efektyviau ir iš bet kurios vietos ir įrenginio.

Mes suprantame, kad viena didžiausių vertybių versle – laikas, todėl šis sprendimas tinkamas tiems, kurie nori supaprastinti vidinių dokumentų valdymo eigą, suteikiant greičio sprendimų priėmimui ir išvengti darbuotojams įmonei pridėtinės vertės nekuriančios veiklos.

Šis sprendimas apjungia visus įmonės vidinius procesus, palengvindamas informacijos ir sklaidos paiešką ir talpinimą bei darbuotojų bendradarbiavimą.

Projektų valdymas

Įmonės veikla kiekvieną dieną sudeda iš didelių projektų ir mažų užduočių. Mūsų sprendimai leidžia efektyviau planuoti, valdyti bei koordinuoti projektus ir kasdienes užduotis.

Galime pasiūlyti modernius projektų valdymo sprendimus, kurie leis Jums planuoti projektui reikalingus resursus, paskirstyti užduotis, nustatyti terminus. Lengvai sekite projekto eigą, gaukite detalias ataskaitas, kontroliuokite veiklos sąnaudas bei suvaldykite kylančias rizikas.

mindmap-4
pardavimu-procesu-valdymas

Pardavimų proceso valdymas

Šiuolaikiniame versle pardavimų procesų sinergija su rinkodaros ir klientų aptarnavimo veiklomis yra raktas pelningumui didinti.

Tačiau planuojant rinkodaros ir pardavimo veiklas, įmonės dažnai neišnaudoja centralizuotos, detalios klientų duomenų bazės, nebendrina analitikos rodmenų tarp skirtingų padalinių, todėl šios veiklos retai pasiekia tikslą.

Siūlome visą pardavimo proceso informaciją, rinkodaros kampanijas, gamybos organizavimą nuosekliai dokumentuoti patogioje CRM platformoje. Efektyvus šios verslo informacijos („know-how“) dalinimasis dedikuotoje platformoje užtikrina informacijos išsaugojimą įmonės viduje.

Pasinaudokite moderniais ir efektyviais pardavimų proceso valdymo sprendimais, paremtais pažangiomis technologijomis.

Siūlomi sprendimai verslo produktyvumui:

Share Point Online
One Drive
Exchange Online
Skype for Business
Teams
Yammer
Planner
Microsoft bookings
Office 365
Project Online
CRM Online
To Do